Klantencontactdag

Klantencontactdag

Eenmaal per jaar bieden wij onze klanten een leerzame en super gezellige dag aan.
Samen met de medewerkers van Reactiva komen we bijeen om van elkaar en de sprekers te leren.

Dit jaar is het thema: Grensoverschrijdend gedrag.

Grensoverschrijdend gedrag, zoals pesten, negeren, discrimineren en (seksueel) intimideren kan leiden tot verzuim, personeelsverloop en en lager
personeelsmoraal. Deze training biedt waardevolle inzichten over wat grensoverschrijdend gedrag inhoudt, hoe het ontstaat en hoe je hiermee omgaat!

• Wat is grensoverschrijdend gedrag
• Wat zegt het wettelijke kader rondom grensoverschrijdend gedrag
• Welke invloed heeft grensoverschrijdend gedrag voor jouw organisatie
• Wat te doen als grensoverschrijdend gedrag heeft plaatsgevonden
• Toepassingen binnen de praktijk

Datum:
12-05-2022

Locatie:
Nomade Beach House, strand afrit 12.
Kon. Wilhelmina Boulevard 104
2202 GW Noordwijk

Dagprogramma:
09:00 – 09:30 ontvangst met koffie/thee en wat lekkers
09:30 – 10:45 1e spreker: Gert-Jan van Beurden
10:45 – 11:00 korte pauze
11:00 – 12:00 vervolg 1e spreker
12:00 – 13:00 lunch (soep met sandwiches (buffet), mooi weer: buiten op het terras, slecht weer: binnen in de zaal
13:00 – 14:30 2e spreker: Ron Oortgijsen
14:30 – 15:00 pauze
15:00 – 16:00 3e spreker: Pascal Willems
16:00 – 16:15 pauze met hartige snack
16:15 – 17:00 vervolg 3e spreker
17:00 – 17:30 aansluitend een borreltje, mooi weer: buiten op het terras, slecht weer: binnen aan de bar

Sprekers:
Gert-Jan van Beurden, trainer/eigenaar Insieme
Ron Oortgijsen, vertrouwenspersoon/MfN/MNI mediator
Pascal Willems, Arbeidsrecht advocaat WVO

Heeft u interesse in deze klantencontactdag of wilt u zich aanmelden?
Dan kunt u contact opnemen met: susanquaars@reactiva.nl